Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2015, 11:55   #11
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 21 min 25 s
Domyślnie

Problemy wynikały z innego powodu...juz to pisałem ale sie powtórzę...
Nieszczęsliwe umieszczenie filtra pod siedzenie , powoduje ,ze w bardzo sypkim fesz-feszu, macznym piasku, gdy nie da sie jechac szybko, filtr zasysa duze ilosci kurzu/piachu który wiruje obok... Po zatkaniu sie gabki co zdarzyło się po 30 minutach katorgi, siła ssania motura zagina stelaż filtra i powoduje przejscie pyłu pod spodem do gardzieli i na tłok. Po chwili zaklejaja sie zamki na pierscieniach i po zgaszeniu motura nie ma kompreji by go odpalić. Pomogłoby wylanie oleju na tłok...ale trza wiedzieć.
Paierowy filtr i solidna konstrukcja puszki w Afryce nie da takiej mozliwości. Moto po prostu bez powietrza nie pojedzie. Wytrzepanie kurzu przywraca mozliwośc jazdy Afryce. Poza tym miejsce filtra znacznie ogrnicza ilość zasysanego pyłu/mączki..
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.