![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Ostatnio to przerabiałem bo tłoczek był już tak usrany i zapieczony że nie chciał się wyjść. Wyjąłem bardzo ostrożnie kombinerkami, ale przez grubą dętkę żeby niczego nie porysować i dopiero na sam koniec, jak już było po wypychaniu go sprężonym powietrzem.
Natomiast czy czyszczenie tłoczków bez ich wyjmowania z układu, to znaczy bez de facto rozbierania wszystkiego to ma wogóle sens? To już nie lepiej jednak poświęcić tą godzinkę dwie i wszystko dokładnie rozebrać, wyczyścić i złożyć? Ten syf co jest w środku to i tak tam zostaje przecież. Z odpowietrzeniem z powrotem jest trochę pitolenia się, no ale też jest to do zrobienia przecież.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ Ostatnio edytowane przez Evvil : 14.03.2014 o 16:13 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Smarowanie linek | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 20 | 03.01.2016 13:36 |
Wymiana klocków hamulcowych | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 54 | 21.01.2012 10:47 |
Niejasności w/s uszczelniaczy tłoczków zacisków hamulcowych. | Artuditu | Hamulce, kola, opony | 51 | 29.12.2010 15:55 |