![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
Składka oplacona.
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
![]()
banditosie
![]() Wahacz w "afsze" jest anodowany czyli utwardzany powierzchniowo ( anodowanie twarde) ostatnio się trochę douczyłem o tym procesie z jednym klubowiczem ![]() W tym miejscu jest uszkodzona powierzchnia anodowana dlatego wdała się korozja - utlenienie - niestety to będzie się pogłębiać ale zanim to zacznie zagrażać życiu lub konstrukcji minie jeszcze wiele lat - jeśli potraktujesz to papierem ściernym - to jeszcze bardziej odsłonisz surowe amelinium ( już lepiej pomalować tyle że to amelinium i się tego "nie pomaluje" tak twierdził jeden znany polny "malarz" ) Ja bym tego nie ruszał - żadne pryskanie farbą nic nie da bo i tak co chwila się po tym miejscu szoruje podkładką i nakrętką... spróbuj błotnych okładów ![]()
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łożyskowanie wahacza | Mat | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 26.01.2018 06:05 |
Wyparowały łożyska dźwigni wahacza | malikut | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 14.03.2010 11:10 |