![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
No i po robocie. Palnik acetylenowy set nagrzany punktowo do czerwoności klucz francuski do gięcia 5 minut roboty i wyprostowane.
![]() To moim zdaniem najlepszy sposób.i taki będę polecał innym nieszczęśliwcom ze zgiętym setem. Koszt operacji u znajomego mechanika 5 zł. Pranie młotkiem nic nie daj można tylko sklepać blachę. Czeka mnie jeszcze naprawa żeliwnego imadła ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |