![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Wlkp.
Posty: 391
Przebieg: rosnący
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 11 godz 8 min 33 s
|
![]()
Sprawdzę patent z puszczeniem kiery na centralce. Dodam tylko, że tylnego touranca mam starego, ale bieżnik ok, więc póki co go dojadę i później będę brał opony pod uwagę. Chociaż jak puszczę kierę to ciałem tak średniawka zniwelować to znoszenie.
Moto jest obniżone na tylnym amorze, ma akcesoryjną kość, ale nie sądzę by to było przyczyną. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Od teraz nasze motóry zawsze będą czyste jak GS'y!! Magiczny płyn ... | Złom | Wszystko dla Afrykańczyka | 6 | 21.06.2013 08:15 |
Lifesaver - pitna woda zawsze i wszędzie | Brie | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 8 | 28.06.2010 10:52 |