Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.10.2011, 08:08   #19
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,015
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 17 godz 23 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Podzielić się mogę tylko tym co sam sprawdziłem
1. Masa załadowanej varaderki
2. Szerokość z kuframi
3. Fatalne zestrojenie tylnego zawieszenia w varaderce. W tych przed 2003 dobija a po 2003 jakby moto był na sztywno. W tych starszych dobija tez przód na większych dziurach. Narzekałem ja i pasażerowie
4. Wyłączanie się silnika przy manewrach na półsprzęgle w varaderce, choć tu obarczył bym wtrysk.
5. W ciepłe dni tylny gar grzeje jaja na twardo Chłodnie z boku jak zaczną mielić to też nie jest ciekawie.
6. kanapa nadaje się do offu tak jak całe varadero. twarda jak na rodeo i wrzyna się uda.
7. Plastikowa osłona silnika
8. Nie widać co się dzieje przed przedni kołem
9. Nie wiem jak w gażnikowej ale w tej nowszej zestrojenie skrzyni jest fatalne. Jedynka za długa. Dwójka za wysoko a na 6stce pali wiecej przy jeździe z kuframi i pasażerem niż na piątce i ciężko cokolwiek wyprzedzić
10. Prześwit pod silnikiem

Kupisz Dzieju co bedziesz chciał. Tu masz moje 10 pkt na NIE
Bardzo dokładnie podszedłeś do tematu i to się chwali.
pkt 1 masz rację ale też każde inne moto z masą wyjściową ok 250kg będzie tak samo ciężkie np GS1200ADV.
pkt 2 no cóż duże kufry to i szeroko jest w każdym motocyklu.
pkt 3 masz rację gaźnikowe za miękkie a wtryskowe twardawe na kiepskie drogi przy większych prędkościach nieprzyjemnie podskakują na poprzecznych garbach.
pkt 4 i 5 nie spotkałem się z tą dolegliwością.
pkt 6 to już zależy jaką kto ma dupę i na czym mu wygodnie ja nie narzekałem.
pkt 7 do turystyki bez znaczenia
pkt 8 jak chcemy mieć lepszą ochrone przed wiatrem ..... cos za coś w innych sprzętach z większa szybą też bywa różnie.
pkt 9 zestrojenie do jazdy solo bez uwag, w pełni załadowaną nie jechałem ale co do 6ki to trudno oczekiwać od nadbiegu żeby się pod dużym obciążeniem zbierała i to jeszcze np z niższych obr.
pkt 10 bez znaczenia przy turystyce

-dodam że na seryjnej szybie komfort do 140-150 potem zaczynają być "przeciągi" przyda się przeróbka
-spalanie w trasie solo 5 ltr i to bez szczególnych oszczędności.
-w korku masa swoje robi i po np pofałdowanym asfalcie między samochodami wskazana uwaga ale daje jakoś radę choć za Afryką czy 990 nie nadąży.

Rambo , wyszło ciekawe zestawienie wrażeń z jazdy wiaderkiem , każdy trochę inaczej je odbiera bo i każdemu do nieco innej jazdy potrzebne.
Może się to komuś jeszcze przyda.
Jest wielu szczęśliwych z posiadania GSów , KTMów , Wiader czy Afryk i każdy coś dla siebie w nich znajdzie .....i o to chodzi.

Jako że GS 1200 , 1150 i Wiadro testowałem chyba czas na test 990 co by zdanie sobie o nim wyrobić bo jedna krótka rundka którą zrobiłem nie daje pełnego obrazu ( wtedy jakoś szoku nie przeżyłem że jest aż taki rewelacyjny).
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.10.2011 o 08:11
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero Grzegorz Inne - dyskusja ogólna 11 09.02.2013 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.