Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.09.2011, 20:25   #5
mad_leaf
 
mad_leaf's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 76
Motocykl: RD04
mad_leaf jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 15 godz 8 min 46 s
Domyślnie

Pomierzyłem... i już nie wiem o co chodzi całkiem! Tak jak mówiłem wcześniej miedzy fazowe bez regulatora to wszędzie po 20V n a niskich ale... tym razem zmierzyłem jeszcze miedzy każdą fazą a masą i wyszło 20V, 20V i 0! z podpiętym regulatorem wyszło między fazami: 11V, 11V i 2V. Wygląda że w podmienionym tez padnięte jedno uzwojenie! Co ciekawsze (jeśli pomysł dobry?!) by sprawdzić czy nie ma zwarcia uzwojeń do masy podłączyłem akumulator z żarówką między wyjście z uzwojenia, a rdzeń alternatora. Świeci jak w Las Vegas na każdym uzwojeniu. Na starym alternatorze tak samo!? 6 na 6 faz daje zwarcie? O co chodzi? Nie powinno przewodzić miedzy uzwojeniem a rdzeniem altka chyba nie? Ktoś poszerzy moją wiedzie z elektryki mojej Afryczki? Bo ja już zgłupiałem całkiem. Pozdrawiam.
mad_leaf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podmianka stojana paku Układ elektryczny i zapłonowy 10 29.01.2010 19:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.