![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Chodzi u uszczelki na ogniwach
Sama nazwa wskazuje na budowę uszczelek gumowych. O- ring = w kształcie O . Lita guma starszy model rozwiązania. Po czasie guma twardnieje i nie jest to już takie szczelne. X- ring= w kształcie X . nowsze ,jednocześnie droższe rozwiazanie. Uszczelka sprężysta -lepiej sie dopasowuje. W zasadzie smaru wystarcza w ogniwach- to co jest w ogniwach -na cały okres użytkowania jeśli łancuch jest szczelny ( nie ma lat 10 i uszczelki nie są twarde jak podeszwy w butach komandosa) W enduro wyczynowym stosuje się natomiast zwykłe bez o-ringów, x- ringów
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 12.07.2008 o 10:59 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ring of Kerry maj 2011 Irlandia | Tymon | Trochę dalej | 34 | 24.06.2011 15:08 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |