Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.01.2011, 21:17   #3
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,842
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 7 godz 21 min 10 s
Domyślnie

Temat był już poruszany na forum. Wymiana gaźników, albo regeneracja. Jeśli regeneracja to szukać prawdziwego speca. To musi być zrobione z głową i po zegarmistrzowsku. Pytanie - jaka wersja jest lepsza finansowo?

Wieczny stare gaźniki przygarnę jak niedrogo. Coś kiedyś mi świtało w głowie jak to naprawić
Mam co prawda swoje stare, ale otwór dyszy jest rozpruty. jakby co daj znać.

Do moto1488
Oczywiście, że takie usterki jak:
Wolne schodzenie z obrotów
Kiepsko (lub wcale) z ustawieniem synchronizacji
Strzelanie w wyfuki na zamkniętej przepustnicy
to objawy wyrobionych przepustnic (tak jak na zdjęciu)
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiar ośki koła przedniego endumazi Wszystko dla Afryki 3 22.02.2012 21:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.