Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.06.2010, 10:17   #24
solo1972
 
solo1972's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 121
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 3600
solo1972 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 51 min 42 s
Domyślnie

Jak dla mnie to płaska na zewnątrz,z tego względu ze wyciągnąłem zabezpieczenie po około 30 000 km i było w dobrej kondycji,nosiło ślady użytkowania i opierania się o walek , końcówka wałka tez idealna ,tam gdzie się ono opiera płaska powierzchnia,U kolegi robiliśmy zębatkę ,a AT miał przebieg 55 000 km ale zabezpieczenie było włożone plaska do środka czyli do zębatki i końcówka wałka była lekko sfrezowana od zabezpieczenia i po włożeniu nowego nie ma sposobu aby zębatka była mocniej dociśnięta,ponieważ jest ubytek materiału.W moim motorze wkładałem na dwa sposoby i nie było żadnej różnicy w sztywności,dlatego włożyłem tak jak miałem dotychczas.A sugeruje się tymi dwoma przykładami.PS.dodam ze w serwisie powiedzieli za nie ma to większego znaczenia.
solo1972 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zębatki JR łańcuch SFR - zanabyć? Olek Rama, zawieszenia, napęd 5 27.06.2011 12:12
Czy można zmienić zębatke? Vooytas Rama, zawieszenia, napęd 5 12.07.2008 08:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.