Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.05.2010, 17:26   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,015
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 17 godz 23 min 43 s
Domyślnie

Ta plastikowa tulejka ma za zadanie odizolować baryłkę od klamki, a tymsamym zmniejszyć jej wycieranie.
Obecnie mam baryłkę naprawczą normalnej średnicy bez wkładek działa tak samo , może po np 10.000 wciśnięć sprzęgła otwór się ciutek rozkalibruje ale to nie ma wiekszego znaczenia.
Natomiast do baryłki małej musisz zastosować "wkładkę" i to najlepiej dość nową lub dorobić.Pamietaj jednak o dokładności wykonania.
Brak rozłożenia siły ciągu na całą długość małej baryłki skutkuje jej przełamaniem ( miałem taki przypadek z powodu kiepskiej już plastikowej wkładki).
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
klamki rd04 a rd07 Evvil Hamulce, kola, opony 2 06.04.2014 14:05
Klamki regulowane dźwignie jorge Wszystko dla Afryki 3 15.09.2012 00:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.