Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Brzeszczot  Nie Pisz głupot , jakość wykonania oraz materiały  w BMW Gs są bardzo dobre . Problemem jest wada konstrukcyjna odpływu wody a raczej jego brak, temat  znany i lubiany To że wał czy dyferencjał się zablokował wynika tylko z  zaniedbania serwisu,mechanika lub właściciela     z Wybierz sobie dowolnie z listy kto się mechanicznie opiekuje maszyną . .Porównanie jakości  wykonania  i użytych  materiałów napędu do skośnych przyjaciół  jest niczym więcej  jak powielanie internetowych ( znafcuf) a z tego co czytałem twoje posty to w żadnym wypadku do takich nie należysz , raczej profesjonalne i merytoryczne  wypowiedzi 
 Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka
 | 
	
 
Zgadzam się w 100%. W moim poprzednim RTku przy około 80tyś km MotoMirek sprawdził stan wału i był idealny. Mogłem go wymienić w ramach akcji serwisowej w ASO ale tego nie zrobiłem bo wszystko grało. Po prostu nikt tego motka nie topił i brak odpływu nie zaszkodził. Dali ciała z uszczelnieniem i brakiem odpływu, natomiast sam system przeniesienia napędu działa jak trzeba.