| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja akurat po przygodzie z dr350 mam zawsze termometr w powietrznym silniku i miałem również w każdym przed incydentem z dr350  
		
		
		
		
		
		
			![]() W moim xt600 roboczo było 110C przy normalnej jeździe latem niezbyt gorącym. W xl600lm było 95C i po przekroczeniu 95kmh do 100kmh temperatura zaczynała wzrastać aż do 120C wiec trzeba było odpuszczać. W 80GS trzyma równe 110, jak chłodniej to 95-100. Ciekawe ile wygrzeje sie jesienią bo już chwile nie jeździłem. W enfieldzie ledwo liże 90. Na pewno powietrzaka można przegrzać. Wielu mówi wyjeb termometr ale gdybym nie miał termometru w dr350 uszkodziłbym silnik bo zle złożyłem gaźnik i chodził na oparach - nie dałem podkładki pod iglice. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 | 
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |