Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.06.2023, 17:16   #5
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,753
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 1 dzień 52 min 22 s
Domyślnie

nafta przedewszystkim ma dobre wlasciwosci penetrujace a uniwersalna nie jest oczyszczana. moze kiedys widziales jak sie sprawdza szczelnosc gniazd zaworowych. a jak wiesz lepiej jak to zrobic to na wór sie pytasz na forum? moze sie pomodlic wystarczy?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20230617_172556.jpg (159.9 KB, 5 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg Nafta-Uniwersalna-100-ml.jpeg (193.1 KB, 5 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Uszkodzenie siatki wlewu paliwa CRF1100 Rupertus Uklad paliwowy i wydechowy 14 18.03.2023 07:23
Piasek pod korkiem wlewu paliwa M5Q Uklad paliwowy i wydechowy 3 15.03.2022 14:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.