![]() |
|
Samochód Forumowicza Wszystko o wsparciu auta - zwłaszcza jak nim wozisz moto na garbie. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
Stary nick: Radarman
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,996
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
![]() Online: 3 miesiące 5 dni 16 godz 17 min 50 s
|
![]()
No i po jeździe Bornem.
Był to srebrna wersja V3 (czyli najwyższa) o mocy 204KM (czyli bez e-boost) z baterią 58kWh ![]() Jeżdżąc obecnie ID.3 dostałem kluczyki bez tłumaczenia co i co bo to zasadniczo ten sam samochód. W porównaniu do 19" alusów w moim ID, 20" w Born nie powodowały jakiejś twardszej jazdy. Ale też nie miałem odczucia aby trzymały lepiej w zakrętach. Tak więc 19" to dla mnie wystarczający kompromis miedzy wygodą, wyglądem i potencjalną ceną opon. Wersja V3 ma elektrycznie regulowane fotele w standardzie z masażem. Problem w tym, że bez pamięci foteli. Trochę minus jak używa taki samochód kilka osób. Ale masaż pleców fajna sprawa (miał chyba 2 poziomy). Ekran środkowy to teraz 12" (ID.3 ma 10" ekran) i poza tym że 'lejałt' jest inny niż w VW dość szybko się w nim odnalazłem. Dodatkowo sterowanie opcjami klimy, profili czy asystentów, kóre w ID. jest na dole ekranu w postaci przycisków dotykowych zostało przeniesione na ekran jako dodatkowe menu. Wyświetlacz przed kierowcą niby taki sam, ale prezentuje jakby więcej info niż w ID.3 ![]() Samochód miał ciutkę więcej niż 4000 mil przebiegu i zużycie średnie pokazywał jako 3.4 mile/ kWh czyli po Waszemu jakieś 18kWh/100km. Jest to mniej więcej to co pokazuje mi mój ID.3 (mam ciutkę lepsze wyniki) więc zaskoczenia nie ma. ![]() Wersje V2 i V3 w UK mają HUD w standardzie więc to było coś poza stylistyką co uważałem za dodatkowy przydatny gadżet. I o ile rzeczywiście prezentuje on sporo informacji, to miałem wrażenie że jest jakby nie w osi po środku (tylko ciut z prawej) i powodował czasami u mnie dziwne uczucie jakby mdłości... Można co prawda dokonać regulacji pozycji HUD ale tylko na wysokość (góre/dół) albo przechylenie. Pozycji lewo / prawo nie da się chyba ustawić. ![]() ![]() Jeden z minusów kształtu tyłu Born jest przeniesienie kamery cofania spod znaczka na klapie tylnej (jak w ID.3) na rejon tablicy rejestracyjnej. Niestety ogranicza to pole widzenia kamery cofania w Born. W ID.3 można praktycznie widzieć (cały tył z otoczeniem szczególnie w opcji szerokokątnej) niestety w Born już tak dobrze nie jest. Z minusow Borna to brak nawet w opcji fantastycznych matrycowych LEDów. Następny minus to brak możliwości zamówienia haka (podobno z powodu kształtu zderzaka). Wnętrze Borna pozbyło się wstawek z 'piano black' które są trudne do utrzymania w czystości i to jest dla mnie spory plus. Niestety jest też ciutkę masywny tunel ze schowkami miedzy siedzeniami z przodu. Mimo, że masywny nie oferuje jakby więcej miejsca na schowki niż w ID.3 Tak Born prezentuje się obok mojego ID.3. Dla mnie jest wyraźnie ładniejszy z przodu niż ID.3, tył: sam nie wiem... ![]() ![]() Potencjalnie tak by wyglądał na podjeździe gdybym się zdecydował na zmianę ID.3 na Born, choć kolorystyka oferty mi się niespecjalnie widzi. Byłby to zapewne zwykły szary lub biały. ![]() Niestety w UK zniesiono już dopłaty do EV a ponieważ to nowość to Seat nie ma żadnych upustów, bo Borny schodzą jak ciepłe bułeczki. Podobno mają także priorytet produkcji nad ID.3 więc czas oczekiwania na nowy to ok 6 miesięcy, gdy na ID.3 trzeba czekać 12-18 miesięcy ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
UAZ - wszystko na temat | RysiekO | 4x4 | 87 | 12.10.2020 23:16 |
Na XRV przez Słowację, Węgry, TET Serbia, TET BiH i przez Chorwację. | RonDell | Umawianie i propozycje wyjazdów | 39 | 18.10.2019 16:00 |
Wszystko dla afrykańczyka | stopa-uć | Wszystko dla Afrykańczyka | 5 | 08.04.2012 23:33 |
Wszystko o D.I.D. | Dubel | Rama, zawieszenia, napęd | 0 | 07.05.2010 20:53 |