|
|
#38 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Dzięki Matjas za opis.
Tak cichaczem i z uwagą podglądam ten wątek, bo mi się to moto (wersja Rally) bardzo podoba i wydaje się być rozsądną alternatywą dla facia któremu w przyszłym miesiącu walnie '50'. Facia, który waży w porywach 65kg i ma 179cm wzrostu oraz coraz bardziej (SKS ) nie daje rady dużej CRF-ie (ileż można podnosić 240+ kg). Nigdzie mi się już w życiu nie spieszy, więc jak se pojadę wolniej to pewnie też więcej zobaczę.Jedyne co mnie jakoś trzyma przy NAT to 3 rzeczy: - jazda z plecakiem (choć ostatnio nie ma tego wiele, no ale takie czasy), - DCT (nie wiem czy będę umiał znowu manualem , bo od 2014 tylko moto z DCT miałem),- NAT pozwala mi wsiąść i jechać choćby do PL, czego mała CRF ot tak nie zrobi... Od razu uprzedzam, że na dwa moto nie ma miejsca i kasę na drugi też raczej byłoby ciężko znaleźć. Chyba se muszę zabookować jazdę próbną, dealera Hondy mam jakieś 2 min spacerem od domu... |
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |