Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.08.2021, 09:37   #14
Fizolof


Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wrocław
Posty: 876
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Fizolof jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
No nie do konca tak jest, sprawdz na GPS i mozesz sie zdziwic.
KTM jeszcze bardziej przeklamuje jesli chodzi o predkosc ale km zlicza poprawnie Mysle ze to specjalnie zaprogramowany zabieg

Moja T7 przekłamuje o 10% względem GPS, na liczniku 107km/h a na GPS 100km/h. Prędkość z GPS zgadza się za to z radarami które wyświetlają prędkość podczas wjeżdżania do miejscowości - takie są np w Czechach, Słowacji itp. Różnica to chyba 1km/h.
Nie sprawdzałem za to czy odległość w km się zgadza ale sprawdzę to „przy okazji”


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Fizolof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf pałeł Instrukcje, broszury, fiszki 13 02.03.2021 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.