Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.04.2021, 11:17   #30
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,166
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 1 godz 55 min 43 s
Domyślnie

Otwory kontrolne nie powinny być zaślepione.
Dzięki nim widać, czy któreś uszczelnienie nie jest walnięte i nie ma przecieku.

ps. z dawnego mojego podwórka czyli czołgowych silników to w technologii jest zapis, kiedy i ile może kapać. Często pompy musiałem wymieniać właśnie ze względu na wycieki. Wymiana uszczelniacza w dalszym etapie i po sprawie. Upierdliwe to było, gdy trzeba było to robić na zabudowanym wozie (czołgu) przez właz przy wahaczu...
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zjedzony termostat. Mat Układ chlodzenia 19 15.09.2019 20:38
Termostat od Transalpa Klepo Układ chlodzenia 2 15.09.2011 00:14
Termostat - tym razem nie o korkach i grzaniu ramires Układ chlodzenia 15 15.07.2009 11:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.