Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.12.2020, 10:19   #19
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

ok a jak się odnieść w takim razie do faktu iż regulator w CRF1100 może dać 15.5V a starsze modele CRF1000 14.4V

oba te napięcia wykraczają poza dopuszczalny zakres

1. przypadek akumulator nie jest w pełni naładowany więc stanowi jakieś obciążenie dla regulatora i alternatora i jeżeli to obciążenie jest większe niż może dać układ ładowania to napięcie spadnie do bezpiecznych wartości,

2. jeżeli akumulator będzie w 100% naładowany to co robi wtedy BMS ? odcina akumulator od układu ładowania? a elektronika pojazdu pracuje wyłącznie na układzie alternator/regulator a co z pulsacją napięcia z układu ładowania czy to nie przeszkadza dla układu zapłonowego, wtryskoweg czy ABS bo to w końcu dość wrażliwe układy.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.