| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: prawie Kielce 
					
				
				
					Posty: 327
				 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do interwałów serwisowych, nie podniecajmy się - jeździcie, to te z książki trzeba wsadzić między bajki. Im częściej, tym lepiej. Co marny sezon minimum, co 4-5 tysi pałowania maksimum i przeglądy filtra powietrza. Przy 100+ kmh ten silnik wyje jak dziki.   
		
		
		
		
		
		
		
	Trzeci sezon na Elce, 13 tysi, jeden remont silnika (z własnej głupoty) i wszystkie możliwe mody przerobiłem. Mam hondzie adv ready - 12,5L zbiornik, osłony, handbary, grzane manetki, porządny bagażnik, i inne duperele. Wszystko wypracowane... i... pojeździłem na Emkowej 22 letniej dr650, i kurna. Takiej Elki pragne. Żeby to samo nowoczesne ciało miało ten zajebisty silnik. No kurde, pełnia szczęścia i rozbity bank! ;( Wygoda i komfort Elki, i perdolnięcie DR. Czemu tak trudno to zrobić? Mam straszny dylemat teraz, ale skłaniam się ku dr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |