| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po przesiadce z xrv która robiła taś taś taś i na trakcji można było praktycznie wszędzie wyjechać, miałem duże problemu na KTM z tym że on robi BRAAA BRAAA od razu na zajebanie i nie da się nim pykać co w takich trudnych warunkach bardzo pomaga. 
		
		
		
		
		
		
			KTM tzreba było iść zawsze na przepadło, mocą i prędkością. XRV z kolei brakowało czasem mocy. CRF dalej robi taś taś i ma niesamowitą mechaniczną trakcje, klei się do podłoża a jak trzeba to moc też się znajdzie, nie jest taka spektakularna jak w KTM ale nigdzie nie brakuje, no może w kopnym piachu mogło by być jej więcej. Ogólnie NAT jeżdzi się bardzo łatwo zarówno w offie jak i po asfalcie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Corsica offroad! | ex1 | Trochę dalej | 53 | 09.09.2016 10:54 | 
| Korsyka offroad - łapanka! | ex1 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 03.06.2013 20:14 |