Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.01.2019, 06:57   #11
chemik
 
chemik's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
chemik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Dzizas, dogodzić polakowi...kupi Opla, ale będzie się żalił, że nie ma Mercedesa za kilkukrotnie większą kasę...

A co do pasków i szlufek, to już taki drobny szczególik umknął, że owe paski spinają się dookoła sakw, więc nawet jak owe szlufki się skończą (a nie wyglądają na chucherka i w sumie sakwy na nich nie wiszą), to i tak sakwy nie odpadną...ale pomarudzić na coś trzeba...
Majki, to nie tak. To tak jakby Ci ktoś sprzedawał Opla mówiąc, że to mercedes. A potem okazało się, że owszem, Opel jeździ, ale jest to Combo zarejestrowane na 2 osoby, bez klimy. A przecież obiecano Ci komfortowy samochód, którym przewieziesz 5 osób.
Tak, zgadza się, że paski się spinają dookoła sakw. Więc dno się nie urwie. Innymi paskami pospinasz dookoła stelaży. Może też się nie urwie. A co gdy nie masz stelaży? Wtedy innymi paskami musisz to ściągnąć w dół mocując do podnóżków lub ramy.
Jeździłeś kiedyś z takimi szmacianymi sakwami gdzieś dalej i dłużej? Dalej oznacza ponad 3000km, dłużej oznacza ponad 7 dni? Wiesz jak taka sakwa pracuje na nierównościach? Ona skacze w górę i dół (tak, tu utrzymają ją główne pasy nośne), ale też fruwa na boki (a tu będzie się trzymać tylko na szlufkach).
Miałem znacznie mocniejsze sakwy oxforda. Mocniejsze, tzn. wyglądały mocniej. Przeżyły dwie offroadowe wyprawy. Dwie. I nie urwały się mocowania boczne analogiczne do wspomnianych szlufek. Wyrwana została cała "ściana tylna". W obu.
Ideą posiadania takiego systemu bagażowego jest to, że w central wsadzasz to co najlżejsze, czyli właśnie wspomniany wcześniej materac i skarpety. To co ciężkie ładujesz w sakwy boczne. Więc siły na nie działające są na prawdę znacznie większe niż się to wydaje na pierwszy rzut oka.
Przeczytaj mój post kilka postów wcześniej. Jeszcze zanim je otrzymałem i obejrzałem napisałem, że u mnie długo nie pożyją. Już wtedy liczyłem się z tym, że są to sakwy na jedną - dwie wyprawy. Więc nie pisz, że narzekam. Ja uprzedzam innych, żeby oni później nie narzekali: te sakwy to nie mercedes, te sakwy to opel. Bez klimy.
chemik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
torby z chin ala kriega Grzechu2012 Gadżety / wyposażenie 25 06.02.2019 09:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.