| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2013 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 988
				 
Motocykl: loading... 
Przebieg: wtv 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 18 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardziej chodziło mi o reakcję na zmianę obciążenia niż sposób oddawania mocy. Dasz ognia  na wyjściu z winkla i uczucie zbliżone do wbicia w fotel: gdyby nie zagłówek to łeb by się zatrzymał na tylnej szybie. Samo oddawanie mocy jest płynne, żadnych dziur, zrywania przyczepności itp. Natomiast b dynamiczne przyspieszanie jest na łapach odczuwalne. Przynajmniej dla mnie w Rexie1100. Co do 1200 nie mam porównania.  
		
		
		
		
		
		
			Z całą resztą w pełni się zgadzam. Kanapa, zawias, wykończenie - wszystko miodzio. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" Ostatnio edytowane przez żuk : 25.08.2017 o 13:33  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 59 | 19.10.2014 02:07 |