|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  14.05.2017, 14:41 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Jest opcja, że w tym amortyzatorze nie ma tłoka/pierścienia oddzielającego olej od powietrza, ale powietrze w nim jest? Powietrze musi być, bo olej nie jest ściśliwy.  Fajny filmik na temat tego po po w amorze jest powietrze pod ciśnieniem, jakoś okolice 3 minuty i generalnie jak w środku wygląda podczas pracy. link do youtube Z tego co jeszcze czytałem mamy amortyzatory jedno i dwu rurkowe. W jednorurowcach występuje pierścień oddzielający olej od powietrza, w dwururkowym nie. link do filmiku jak działa dwururkowy Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 14.05.2017 o 14:53 | 
|   |   |