|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  19.03.2009, 22:07 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 23
				 Motocykl: BMW GS1200ADV Galeria: Zdjęcia   Online: 1 dzień 17 godz 1 min 46 s |   
			
			Braci Afrykańska!!!  Nie ma żadnego problemu z tymi nitami szczelnymi, mam małą hurtowienkę i sam handluję tego typu wynalazkami, istotą tematu jest właściwe dobranie długości nita (przekrój=grubość elementów nitowanych), czyli np. kątownik 2mm + blacha z kufra 2mm = 4mm , czyli nit łączący elementy w zakresie od - do . Nie ma większej filozofii, nie trzeba żadnych silikonów, uszczelniaczy, podkładek. Właściwie dobrany nit zrywa się coś jakby dokręcać kluczem dynamometrycznym, jak się zerwie to połączenie jest optymalnie wykonane i szczelne. | 
|   |   |