|
|
#11 |
![]() |
Roni92 podeślij które KTMy oglądałeś żeby ktoś zainteresowany ewentualnym kupnem wiedział co się spodziewać.
Te problemy które podałeś, moim zdaniem nie dyskwalifikują sprzęta. Ewidentnie jest to problem z pompą paliwa ewentualnie z gaźnikami, a konkretnie z nietrzymającymi zaworkami. Więc jest to rzecz którą w miarę prosto można zrobić. Jest to dobry argument do zbicia ceny. 950 bez EPS(elektronic power control) rzeczywiście jest bardzo nerwowa, na początku miałem problem z płynnym wychodzeniem z zakrętów, ale jak już sobie to rozkminisz, to nie wychodzisz z nich płynnie tylko pięknym ślizgiem, albo na jednym kole Zawieszenie i sztywna rama daje tyle kontroli i takie wyczucie, że można cuda robić.Z 950 jest jak z groźnymi psami trzeba trzymać je twardą ręką inaczej Cię zjedzą...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |