Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.04.2015, 15:57   #8
dawid8210
 
dawid8210's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,990
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
dawid8210 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 6 dni 19 godz 20 min 50 s
Domyślnie

Puść osobny gruby przewód z aku pod przekaźnik świateł i obserwuj wartosć prądu na akumulatorze.
Miałem taki przypadek że pomimo nowego aku i regulatora z cbr954 z dodatkowym "magicznym'' przewodem napięcie na baterii przy włączonych światłach mijania, czy drogowych wędrowało do 15v. Bez świateł było w granicach 14,5v.
Puściłem osobną wiązkę od przekaźnika rozrusznika przez bezpiecznik do przekaźnika długich i krótkich przedowdem 4mm2. Teraz napięcie bez świateł mam 14,5 a pod obciążeniem na światłach drogowych, czy mijania 14,2v. Problemem okazała się u mnie wiązka od świateł. Pewnie dlatego padł mi stary aku...
dawid8210 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20
regulator napięcia f4u Układ elektryczny i zapłonowy 30 30.01.2015 22:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.