|  03.11.2014, 12:38 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   
			
			Ja również kibicuję temu sprzętowi ale mam już parę wiosen na karku i życie mnie nauczyło aby z pewną dozą ostrożności podchodzić do każdej rewelacji. Dane "katalogowe" wyglądają fajnie. Testerzy jednak dostrzegli pewne niedoróbki i dlaczego o nich nie mówić?  Oprócz słabej subframe, zauważyli też źle spasowaną, trzeszczącą i mocno drgającą owiewkę, czy twarde przednie zawieszenie. Na razie to drobiazgi ale przecież nikt jeszcze nie wykonał testu długodystansowego tej maszyny. Obawy budzi też ograniczona siec serwisowa. Owszem silnik BMW/Kymco ale trochę pomotany więc chyba nie identyczny jak ten w BMW G450. Zresztą silnik to nie wszystko. Do tego ewentualne naprawy gwarancyjne, a ile będzie ASO w PL? Jedna, dwie? No i cena. Znana jest już w USA, 12000 USD, a w podobnej cenie mają tam KTM-a 690, który jest tylko 10kg cięższy i dla wielu stanowi lepszą alternatywę. Jest szansa, że w Europie będzie GP450 będzie tańszy o ok 20% bo odpada część danin podatkowych. 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   |