![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 10 godz 18 min 2 s
|
![]()
Zdoktoryzowałem się na forum tramkowym.
Koło od 700 pasu do 650 p&p. Takie same piasty i tarcze. Wiem że koło od tramka 650 pasuje do afry z tym że afra ma większe tarcze, myślę że będzie gitara. ![]() cytat Ostrego z forum TA Gdybyś kupował 650-tkę, to koniecznie po 2005 roku z czarnymi felgami! I w ładnym stanie. Wtedy się możemy zamienić, ja dam ci swoje 19" a Ty dasz mi swoje 21". Serio piszę. Zdecydowanie wolę koło "od Ukrainy" bo mi się lepiej jeździ poza asfaltem, a na szosie to i tak trampek szatanem nie jest więc spokojnie 21 daje radę. Pomijając względy estetyczne to różnica jest odczuwalna. 19 z przodu lepiej hamuje(te same tarcze co w 650 ale obwód koła mniejszy), jest stabilniejsze, lepiej trzyma się w zakrętach, mowa o jeździe po asfalcie. Wady ujawniają się po zjechaniu z powyższego. Przenosi więcej dziur na kierownicę, pływa w koleinach, piachu i błocie, a hamulce z przodu i tak są na "pozaasfalciu" zbędne. Znakiem tego wszystkie plusy zmieniają się w minusy. Dla kogoś kto chce śmigać w większości po czarnym 19" to lepszy wybór ale gdy często uciekamy w dzicz to zdecydowanie 21. I prędzej czy później u mnie takowe zagości.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 04.06.2014 o 13:26 |
![]() |
![]() |