![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 76
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 15 godz 8 min 46 s
|
![]()
Pomierzyłem... i już nie wiem o co chodzi całkiem! Tak jak mówiłem wcześniej miedzy fazowe bez regulatora to wszędzie po 20V n a niskich ale... tym razem zmierzyłem jeszcze miedzy każdą fazą a masą i wyszło 20V, 20V i 0! z podpiętym regulatorem wyszło między fazami: 11V, 11V i 2V. Wygląda że w podmienionym tez padnięte jedno uzwojenie! Co ciekawsze (jeśli pomysł dobry?!) by sprawdzić czy nie ma zwarcia uzwojeń do masy podłączyłem akumulator z żarówką między wyjście z uzwojenia, a rdzeń alternatora. Świeci jak w Las Vegas na każdym uzwojeniu. Na starym alternatorze tak samo!? 6 na 6 faz daje zwarcie? O co chodzi? Nie powinno przewodzić miedzy uzwojeniem a rdzeniem altka chyba nie? Ktoś poszerzy moją wiedzie z elektryki mojej Afryczki? Bo ja już zgłupiałem całkiem. Pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podmianka stojana | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 29.01.2010 19:17 |