![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Ano pewnie i nie będzie . Dlaczego akurat wybrałem taką opcję ?
Mógłbym jutro postawić w garażu każdy motocykl niby turystyczny , jednak jak na moje potrzeby i kierunki gdzie w najbliższym czasie chciałbym pojechać , nie znalazłem odpowiedniego po za LC8 najlepiej w wersji R , jest to jedyne moto spełniające moje wymagania , ale…….. , no właśnie przez to „ale” , nie chciał bym zostać gdzieś w czarnej dupie , bez możliwości jego naprawy i pewnie bym się wkurwił jak by mi padło moto za 50 klocków . Jednostka napędowa to niepodważalny atut całej Africi , miałem kilka AT i nigdy problemów silnikowych nie zauważyłem , regularnym serwis i dzida , to wszystko co trzeba tam robić . Zawieszenie z pełną opcją regulacji to podstawowy argument dla mnie , a w LC8 jest optymalnie zestrojone , planując trasę której 70 % biegnie po bezdrożach , piachu , kamieniach i błocie . Dobry moment obrotowy i manetkę zawsze gotową na reakcję uzyskam stosując odpowiednie przełożenie nawet w silniku o mocy 60 KM . W XRV Rally to optymalne na jazdę w terenie znalazłem stosując 16 54 , gdzie na każdym biegu , redukując raz w dół nie brakowało mi mocy . Można bawić się z przeróbkami i adaptacją różnych zawieszeń do AT , jednak , koszty takich operacji nie są do przewidzenia i policzenia , oczywiście wystarczy karta kredytowa i kurier przywiezie mi za 5000 euro z małym kawałkiem cały komplet + koła , 2 godz roboty i mam wszystko co mi potrzeba . Jak nie wiadomo o co chodzi , to chodzi zawsze o kasę .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |