![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
AT została zestrojona optymalnie zgodnie z przewidzianą eksploatacją. Przecież Honda nie mogła przewidzieć że Afrykę ktoś będzie chciał używać jako crosówek ,albo ktoś inny będzie miał jakieś swoje prywatne preferencje. AT miała być uniwersalna, dalekiego zasięgu , prosta w obsłudze i nie wymagająca , wracająca z niemal każdej trasy, itp itd przecież o tym każdy wie. Moim zadaniem Hondzie Afryka się bardzo udała taka jaka jest. A jak ktoś ma niedosyt to sobie kombinuje pod siebie i już. Dlatego nie masz co narzekać że niby za miękki zawias wsadzili. Zagęszczanie oleju to tylko jedna z możliwości kombinacji. Padniętej sprężyny nie uratuje olej, a jedynie zmieni sposób pracy zawieszenia. Zwiększenie napięcia wstępnego jedynie przesunie zakres ugięcia ale sama sprężyna jeśli jest to i będzie nadal padnięta. Zmiana tłumienia na stałe jest porównywalna ze zmianą lepkości oleju z tym że łatwiej zmienić olej niż kombinować z przepływem oleju.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Olej do scottoiler'a - jaki? | hans | Wszystko dla Afryki | 20 | 19.11.2012 12:49 |
Jaki olej wybrać na dolewkę??? | JarekAT | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 25.10.2012 18:32 |
Posiadacze RD03 - jaki olej silnikowy używacie ?? | Babel | Regularne czynności serwisowe | 55 | 09.07.2011 23:20 |