Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.06.2010, 07:13   #10
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 29 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
Panowie , nie ma co siać zamętu.
Popalić się raczej nic nie popali , miałem podłączony ten regler w swoim moto tylko do testów i nic mnie niepokojącego nie zauważyłem.
Są pewne efekty uboczne których być moim zdaniem nie powinno ale nie mają one negatywnego wpływu na działanie elektryki.
Efekty te pewnie są spowodowane zasadą działania tegoż regulatora jeżeli jest inna niż standardowa.
No właśnie, dla laików mniej ważna od zasady działania jest skuteczność urządzenia i jego niezawodność. Nie ważne na jakiej zasadzie - ważne żeby działał poprawnie
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.