![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
A potem czytam takie coś .....
" TKC 80 Właściwości jezdne na suchej nawierzchni miejsce 1 Continental zaprezentował się z najlepszej strony, szczególnie pod względem przyczepności w zakrętach i zachowania w zakresie granicznym. Opony umożliwiały zapierające dech pochylenia, które niejednemu ścigantowi zjeżyłyby wtosy na gtowie. Wśród opon terenowych eksploatowanych na szosie TKC 80 jest punktem odniesienia. Zachowanie na mokrej nawierzchni miejsce 2 Precyzja prowadzenia, przyczepność w zakrętach i zachowanie w zakresie granicznym - na wysokim poziomie. Tylna opona nawet przy ostrym przyspieszaniu ani razu nie zabuksowata i nie uśliznęła się, nawet na mokrym. Właściwości jezdne w terenie miejsce 2 TKC od pierwszej chwili zapewnia w terenie poczucie bezpieczeństwa. Opony na każdym podłożu jadą stabilnie i zachowują tor. W obszarze granicznym tylne kolo jako pierwsze wpada w poślizg. Uślizgi dają się tatwo kontrolować. Nasza ocena Na pewno godne polecenia, wszechstronne opony, prawie perfekcyjne na szosie i bardzo dobre na mokrej nawierzchni. TKC 80 bardzo dobrze prezentuje się również w terenie. " A ja nie lubię kostek i nie wierze że mogą trzymać w zakręcie - BO NIE !!! |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |