|  20.03.2025, 12:15 | #191 | 
|  |   
			
			Tomek koń też wymagał przeglądów chociaż by kopyt    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 12:36 | #192 | 
|  |   
			
			
zacząłem czytać, twój wpis globalnie i byłem pewien, że piszesz czy lepiej jechać na wschód czy na zachód    i mówię sobie... hm... nie wyspał się  nie ma co jojczyć - każda technika lubi czasem pokazać pazury. JEDNAKOWOŻ w dobie padających ekranów tabletów/kokpitów to już nie robi się ciekawe. I TO myślę, że jest przegięciem, którego nie jestem w stanie pojąć i zaakceptować. reszta... no cóż. wszystko się komplikuje bo rynek tego chce. dzięki Bogu wciąż mamy wybory - RD03 vs NATDCTATAS choćby. życzę aby każdy mógł świadomie tych wyborów dokonywać, pozostawać przy nich z przekonaniem jednocześnie nie obrzydzając innym życia. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 23:33 | #193 | 
| ReGeNeRaToR  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olsztyn 
					Posty: 674
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 54 min 43 s |   
			
			W starych afrach też padają tripy , regulatory , pompy. W NAT 1100 nic mi nie padło z elektroniki. I teraz ciekawostka widziałem 30 letniego tripa na sprzedaż za 1100 PLN i ekran do NAT 1100 za 1200PLN Jeszcze z rok może dwa i części do nowych modeli będą tańsze niż do starych. 
				__________________ END of TRANSMISSION | 
|   |   | 
|  21.03.2025, 07:18 | #194 | 
| Administrator  |   
			
			Tylko dopowiem dla jasności że wiem do czego służy kontrolka check , złącze obd i co z tym robić , wbrew temu co niektórzy sądzą. Wiem też o możliwościach obecnych ale im więcej wiedzy tym dalej w las i chęć nie brnięcia w te kolorowe popsute już na etepie produkcji sprzęty. R2d2 nie mów tego głośno bo w mojej trójce nigdy nie padła pompa ani regulator więc o tym padaniu to nieprawdziwe pogłoski rozgłaszasz  A jak się komuś zwyczajnie zużyły styki w pompie które wytrzymują ok 80tyskm czy zużył regulator po 20 latach to nie jest padanie tylko eksploatacja. Jeden leje benzynę i jedzie drugi zabiera laptopa na wyjazd by mógł wrócić....albo nie wrócić ale za to będzie wiedział dlaczego. Niech tam sobie każdy swoją rzepkę skrobie. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  21.03.2025, 08:51 | #195 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 3 min 26 s |       | 
|   |   | 
|  21.03.2025, 09:52 | #196 | |
| Michał  |   Cytat: 
 Piękne moto, ale trzeba być serio nienormalnym; żeby płacić ponad 20k za 07  . Zaraz ceny RD dogonią duże CRF. | |
|   |   | 
|  21.03.2025, 13:37 | #197 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Ålesund, N 
					Posty: 521
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: Rosnacy   Online: 1 tydzień 3 dni 5 godz 31 min 22 s |   Cytat: 
     wtedy jest większe zrozumienie do cen starej japonii. 
				__________________ Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 | |
|   |   | 
|  21.03.2025, 19:39 | #198 | 
|  |   
			
			Wielu woli zapłacić większa kasę za starą używkę ktora jeździ niż nowsze moto które jest w serwisie i czeka na części.  Wysłane z mojego SM-S931B przy użyciu Tapatalka | 
|   |   | 
|  22.03.2025, 06:49 | #199 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2019 Miasto: łódzkie na granicy ze śląskim 
					Posty: 252
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 5 dni 5 godz 54 min 24 s |   
			
			Reasumując ostatnie 30 postów w tym temacie: DCT nie zmienia biegów bo jest nowa. Gdyby była wyprodukowana 20-30 lat temu to by zmieniała. ,,😁
		 | 
|   |   | 
|  22.03.2025, 13:36 | #200 | |
|  |   Cytat: 
 Na cholere te gumowe koła to nie wiem   | |
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| naprawa silniczka dct , silniczek dct | 
| 
 | 
 |