|  26.01.2025, 12:29 | #751 | 
|  |   
			
			wrzuc mi jesli mozesz ta serwisowke na ten serwer: https://fileport.io/ ja mam literature do xt jak na fotkach 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  26.01.2025, 16:33 | #752 | 
|  |   
			
			oki doki - mam juz tą serwisówke do 3aj. miejsca na obnizenie podkładki jest sporo - jutro oddaje ja na magnesówke do zdjęcia 0,2mm. zobaczymy jaki bedzie efekt.
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  26.01.2025, 23:10 | #753 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 848
				 Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 51 min 43 s |   
			
			To masz jeszcze suplement z 88. https://fileport.io/8JLAtnaJAped 
				__________________ Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić! | 
|   |   | 
|  27.01.2025, 10:27 | #754 | 
|  |   
			
			no to sie zagadka rozwiazala dzieki nocnej nasiadowce nad schematami. w punktach dla jasnosci: - w katalogu czesci dla 1vj wystepuja dwie rozne podkładki pod stosy elementów na prawa i lewa strone walu korbowego - zaznaczylem kreseczka czerwona na rysunkach - wedlug zdjec z katalogu jedna podkladka ma nieco wezszy obwod niz druga - roznia sie w rzucie 'z góry' - w rzeczywistosci po wyjeciu z silnika nie roznia sie w rzucie 'z gory' - w tej plaszczyznie maja takie same wymiary - rozni je grubość/wysokość - ta od prawej strony pod stos z zebatka główną jest wyższa o ~0,3mm - ta od lewej strony pod stos elementow sprzegła jednokierunkowego/koła magnesowego jest niższa/cieńsza od w/w o ~0.3mm i to cała tajemnica - prawa strone mialem juz zlozona i zamknieta, wiec nad ranem ja zdemontowałe i zdjąłem z wału podkładke - po zmierzeniu podkładka z prawej strony powedrowała na lewą strone itd. po zlozeniu obu stron wszystko pracuje prawidlowo. dla zebatki głownej z prawej strony ta roznica wysokości/grubości nie ma wiekszego znaczenia - zazebia sie dostatecznie dobrze tak czy siak z zebatka kosza sprzeglowego. natomiast układ ze strony lewej uzyskal potrzebny nam brakujacy luz. reasumujac - taki urok napraw 'pudełkowych' gdzie dostaje się mechanizm w kawałkach. ktoś przylepił nie tą podkładkę co powinien do koła magnesowego wraz z klinem i nakrętką, a w pudełku z prawą stroną znalazla sie podkładka ze strony lewej. kapralu, dajcie spocznij. 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  27.01.2025, 16:23 | #755 | 
|  |      
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  05.02.2025, 16:38 | #756 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. | 
|   |   | 
|  14.02.2025, 13:08 | #757 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   
			
			At i tenera w naturalnym środowisku
		 
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. Ostatnio edytowane przez Mallory : 14.02.2025 o 14:28 | 
|   |   | 
|  14.02.2025, 13:27 | #758 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2021 Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					Posty: 562
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: 91000   Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 37 min 24 s |   
			
			Takie pytanko do znawców XT 600 Z.  Chiałem się zorientować ... ... który motocykl ze stajni hondy jest odpowiedzią hondy na XT 600 Z ? Chodzi mi o model Yamahy rozrusznik + kopka (1VJ) Która honda z tamtych lat jest konkurencją / odpowiednikiem w klasie XT 600 Z. Podobna waga / moc spalanie / wielkość zbiornika i przeznaczenie. Jest taka ? | 
|   |   | 
|  14.02.2025, 14:58 | #759 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 49 min 38 s |   
			
			Wg. mnie to Honda XL600LM.
		 | 
|   |   | 
|  14.02.2025, 17:03 | #760 | |
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   Cytat: 
 Tenere XT600Z była naturalną ewolucją z XT500, która wygrała Paryż-Dakar. Ale potem w Paryż-Dakar królowało BMW cztery razy (z jedną przerwą na Xr550). I to BMW sprowokowało Hondę do stworzenia NXR (afryki) - powstał spcjalny projekt w Hondzie w tym celu. Tak więc to BMW było celem Hondy na nie Yamaha. Potem to Yamaha goniła. PS. W latach 1988-1991 mówiło się, że Tenere 600 3AJ jest wzorowane na Afryce RD03 - sprzedażowo. Nawet podobne są - ale to marketingowo miało tak być tylko. 
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 | 
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |