| 
			
			 | 
		#461 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprawdź. Rzekomo działa przy wyższych obrotach jak czujnik odczyta że zapinasz do góry (bez wciskania sprzęgła co QS dezaktywuje). Rozbujaj się i na otwartym puknij. Jak będzie krótkie odcięcie to działa. 
		
		
		
		
		
		
			Ale bym się tym cudem nie cieszył. Byle trącenie butem na podjeździe i stajesz, względnie lecisz na kiere jak w powietrzu. Nie wiem czy odcina tylko zapłon ale bujnięcie jest. Oceniam, że ten shiter służy raczej do sprzedaży. W dół nie działa, silnik udaje że hamuje więc nie do ostrego napierania. Motorek generalnie zapie..la fajnie ale chyba trzeba będzie trochę pomodzić pod moje widziwimisię. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#462 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiesz, bez sprzęgła to i w enduraku polecę w obie strony bez QS. Widze że w tych nowych masz QS na przełączniku. 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() U mnie tego nie ma. Jest takie coś.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#463 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zgadzam się stąd moje biadanie nad tym gadżetem. Ale widzę, że poszli po rozum do głowy, tylko czy w 690/701? Zauważ że inna pompa (Brembo bez opcji wkręcenia lustereczka).
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#464 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To górne jest z enduraka, myślałem że takie w nowych 701/690 montują.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#465 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Siewierz 
					
				
				
					Posty: 597
				 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 7 godz 11 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szybkie pytanie: 
		
		
		
		
		
		
		
	Która płyta po silnik - Acerbis czy AXP?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#466 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 - 2 czujniki na 1 tarczy nie działają (hamuje na suwa i puszcza i tak w kółko), - na kablu do tylnego czujnika założyłem wyłącznik rozłączający oba przewody. Zapalała się wtedy kontrolka ABS i nie było ani ABS, ani TC. Żeby ponownie aktywować trzeba było zgasić silnik (oraz oczywiście przełączyć przełącznik  )- tester diagnostyczny nie odczytywał potem żadnych błędów. P.S. - w moim był quickshifter (użyłem go jak padł mi wysprzęglik i musiałem wrócić do domu)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#467 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odsunalem tylni czujnik od tarczy na dobre. Na razie jest git. Ale patent z wyłącznikiem na kablu fajny. Muszę zobaczyć jakie tam wtyczki, dołożyć gdzieś jaki cpyczek.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#468 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Coś te Euro5 z filtrem Rade i Wingsem wspomaganymi fuel dongle nie do końca się sprawdza. Robił ktoś z was u krajowych macherów flash ECU? A możeoże lepszy Powercomander? Nie żeby mocy za mało ale: 
		
		
		
		
		
		
			- grzeje się jednak, - elastyczność srodku obrotów 5/6 biegu jakby jednak gorsza niż na standardowym filtrze/tłumiku, - z każdym tłumikem i dolotem za wolno zamykana jest przepustnica - wqrwia trochę jak zmieniasz ze sprzęgłem bo schodzi za wolno i bardzo słabe hamowanie silnikiem w środkowych di dolnych obrotach. Ja wiem, to czasem nie pomaga ale czasami bardzo. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#469 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 40 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja się niedawno przekonałem, że pewnie żadna osłona nie chroni przed przebiciem chłodnicy gałęzią  
		
		
		
		
		
		
		
	  4 rok leci i mam 4 chłodnię, ale w sumie to tylko raz zawiniłem, reszta to czysty peszek.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#470 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Konkretne gałęzie tam widać macie. Wiadomo Szwajcaria  
		
		
		
		
		
		
			![]() Mi ostatnio coś nie wyszedł skok przez zwalone drzewo i przwalilem w dębinę. Chłodnica całą, plastiki połamane, widelc spaczony. To się zatenteguje. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |