| 
			
			 | 
		#491 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zazdroszczę ze tak błyskiem Ci to idzie. 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#492 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Piękny słonik będzie  
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#493 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				
					
				
				
					Posty: 389
				 
Motocykl: CRF 1000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 56 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
A tam blyskiem. Głównie podganiam na weekendach i ze 2 razy w tygodniu po pracy. Na więcej nie ma czasu, ale tak mnie to pochłania że chętnie robiłbym to codziennie, odnawianie motocykla sprawia mi wielką satysfakcję i mam nadzieję że efekt będzie fajny. Następnie do  koloru niebieskiego dojdą jeszcze żółty i jasnoniebieski plus napisy i myślę że wtedy będzie to fajnie wyglądać. Jak ukończę stronę wizualną zabiorę się za silnik, to też będzie ciekawe.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#494 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			grzebactwo wciąga - to trzeba powiedzieć.  
		
		
		
		
		
		
			mało co dzisiaj, może prócz życia, ma tak wyraźnie zaznaczone początek/środek/koniec - i na końcu można się cieszyć z osiągniętego efektu. z życiem to różnie bywa. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#495 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Motorek dostał nowy akumulator i zagadał za trzecim zakręceniu po prawie roku postoju bez dotykania niczego. Jak patrzę na rozbebeszony to mam wrażenie że dziś nie potrafią już robić prostych i poręcznych motocykli. Pozostaje wymiana oliwy, świecy, filtrów, wyczyścić gaźnik i gotowe. Miałem malować ramę , ale po rozebraniu wygląda całkiem nie źle więc nie ruszam. Bez rdzy i syfu. 
		
		
		
			3AJ 1990 rok z włoskim certyfikatem ASI o numerze: 171388. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#496 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Poznan 
					
				
				
					Posty: 2,539
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: kto wie 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 37 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Adam, GRATULACJE. 
		
		
		
		
		
		
			ZAJEFAJNA!!!!! 
				__________________ 
		
		
		
		
	<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#497 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ta chłodnica oleju to standard?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#498 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				
					
				
				
					Posty: 576
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 dni 18 godz 24 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W 3aj Tak. Jak pisałem wcześniej u mnie w roczniku 88 była mniejsza i w 89 większa. Nie wiedzieć czemu. 
		
		
		
		
		
		
			Tutaj jest mniejsza. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Kto prędko daje, ten dwa razy daje.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#499 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawe czy jest tam fabrycznie termostat a jeśli nie to jaka jest temperatura oleju w jesienny dzień. Na zewnątrz termostatu nie widać a wewnątrz na bank nie ma nań miejsca. Choć może się mylę. To się już zdarzało  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#500 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				
					
				
				
					Posty: 576
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 dni 18 godz 24 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Olej pompował do miski zawsze nawet na zimnym więc podejrzewam że termostatu nie było. Wychładzać miał się gdzie bo i miska i chłodnica. Jeździłem przy -5 i ciepło od silnika było wyczuwalne na trasie ~60km. Temperatury oleju nie znam  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Kto prędko daje, ten dwa razy daje.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 | 
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |