| 
			
			 | 
		#161 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Prawda Dario ! Mindfuck z mojej strony  
		
		
		
		
		
		
		
	  juz poprawiam
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#162 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Już miałem kupować https://www.akumulatory24.pl/exide-l...-l-p-1517.html na szczęście znalazłem ten temat i w jednym poście zwróciłem uwagę na pojemność. Czytałem ulotkę kilka razy i porównywałem z AGM exide . Prąd rozruchowy AGM 200, pojemność nędzne 12, w li-ion 240 i 48. No w zasadzie nie ma się nad czym zastanawiać, tylko czy nie wybuchnie. Ale zaraz czy aby na pewno tam jest 48 Ah, niestety tak jak napisał kolega w którym kolejnym poście, owszem 48 ale Wh. Tym samym wracam do punktu wyjścia i zakupię chyba taniego ciężkiego kwasiaka.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#163 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lionach lub LiFePo nie można mieć wszystkiego. Albo wydajność prądowa albo pojemność albo rozmiar i waga. Te aku nadają się do sprzętów bez zbędnego szpeju elektrycznego. Jedno ogniwo w rozmiarze 18650 ma wydajność 30A przy 4,1V. W obudowie trzeba zmieścić jeszcze ładowarkę z balancerem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#164 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Kędzierzyn-Koźle 
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 3600 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 20 godz 51 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam ,dużo tu różnych poglądów i wiadomości .Proszę jak ktoś może podać jaki zamiennik do NAT 2018 litowo-jonowy (taki jak oryginał), jaki prostownik do niego .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#165 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie pomogę, ale mała dygresja: w dwu endurakach mam felipo4 i nigdy ich nie ładowałem. Fakt, motorki nie stoją nie latane również zima.  
		
		
		
		
		
		
			Co do starego postu Consigliero: prosty rachunek 12 Ah przy 12v to 144 Wh. Niemniej, o ile jest powyżej zera te akumulatorki, mam wrażenie, kręcą dłużej niż ołowiowe, pomimo potencjalnie mniejszej pojemności. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#166 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja używam Optimate 4s / TM290. Polecili mi ją u 2 dilerów Hondy jako odpowiednik droższej wersji z nadrukiem Honda.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#167 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Kędzierzyn-Koźle 
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 3600 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 20 godz 51 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki,czyli ta ładowarka Optimate 4s / TM290.  podłaczam i ładuję? Bez żadnych kombinacji ,gaśnie i naładowany.Sorry nie mam doświadczenia w tej technologii.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#168 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jest. Jak naładuje a nie odłączysz to przejdzie w tryb maintenance i tak może stać ile chcesz.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#169 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2019 
				Miasto: ZACHODNIOPOMORSKIE 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: CRF 1000 
Przebieg: Rosnący 
				
				
				 
Online: 4 dni 23 godz 21 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak jest z żywotnością akumulatorków litowo jonowych montowanych w NAT od 2018 roku ? Padł już komuś taki prawidłowo eksploatowany, ładowany łądowarką dedykowaną  ? Mam z 2018 roku właśnie , ładowarka dedykowna , zimowany w ciepełku i ostatnie dni tak jakoś słabiej kręcił. Teraz jest Ok , ale się zastanawiam czy nie kończy się już jego czas. Cena oryginału w ASO na dzień dzisiejszy to 1955 zł. Masakra  
		
		
		
		
		
		
		
	  Zamienników praktycznie nie ma. Znalazłem niby zamiennik , ale o mniejszej pojemności. Montował ktoś może taki do NAT ? LInk poniżej: https://allegro.pl/oferta/akumulator...00-10558947032  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#170 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak z ciekawości się zapytam, nie można normalnej baterii zastosować ?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |