|  10.05.2022, 17:59 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |  Porównanie CRF 300 do KTM 390 Adventure. 
			
			Ma ktoś porównanie CRF300L do KTM390 Adventure? Jakiś wnioski? Wiadmo, Honda zawsze lepsza   ale dlaczego? 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   | 
|  10.05.2022, 18:07 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   
			
			
Ja mam wnioski. To są zupelnie inne motocykle. 390-tka jest bardzo fajna na czarnym i ma porządny pakiet elektroniki. Daje sporo frajdy na winklach i nie zamula. CRF to osiołek ze zdolnościami terenowymi i w porównaniu do KTM-a ma zero komfortu na dluzsze przeloty. Nie jezdzilem CB500X ale 390tce może być blisko do niej, więc możesz sobie jakos to wyobrazić. Jak ktos mysli, że ten KTM to mały pierdzik to jest w błędzie.
		 | 
|   |   | 
|  10.05.2022, 22:58 | #3 | 
| Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Poznań 
					Posty: 14
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 dzień 14 godz 59 min 19 s |   
			
			
Akurat dzisiaj wpadłem na jakiś test tego KTM i zacząłem się zastanawiać, czy błędu nie zrobiłem kupując crf300. Ale jak porównałem prześwit i skoki zawieszenia, to mi zastanowienie przeszło. To chyba w ogóle nie są porównywalne maszyny.
		 | 
|   |   | 
|  10.05.2022, 23:42 | #4 | 
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 9 min 53 s |   
			
			Zanim kupiłam crf wzięłam na godzinkę Ktm 390. Nie widzę tego w offie. Na asfalcie fakt, czuć wincyj mocy ale w terenie w ogóle mi to moto nie siadło.   Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | 
|   |   | 
|  11.05.2022, 03:05 | #5 | 
| Moderator  |   
			
			Zrobiłem Wam nowy wątek. Pozdro.   
				__________________ "Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz | 
|   |   | 
|  11.05.2022, 08:40 | #6 | 
|  |   
			
			Ja widziałem co gość pojechał na Syberie na hajce a ja mazurskie szutry i piachy musiałem pokonać B12. Po lesie w wieku lat 20 jeździłem na skuterze Peugeot 157b a pierwsze górki w mojej okolicy zdobywałem na FT500, zobaczcie jakie to zajebiste enduro. Na plastikowych oponach szosowych, siedząc.  Nie wiedziałem wtedy ze można mieć stustronicowy wątek o oponach i ze może być komuś potrzebny. Się chce to się da ale dla mnie to taki suv niby no i wyglądu za grosz. Lane kółka, mały prześwit, 19 cali. Trochę zniewieściało pojęcie dual sportu w tym wydaniu. Fe!!! 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  11.05.2022, 08:48 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2015 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,939
				 Motocykl: inne moto   Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 19 min 49 s |   
			
			Jeśli chodzi o CRF-ke i jej zapędy jako dual to się nie zgodzę że jest słabo.  Naprawdę tym motocyklem da się przemieszczać w systemie mieszanym i 200 km asfaltem też da się zrobić z bananem. Kolejną rzeczą która jak dla mnie przemawia za Hądą to mniejszy potencjał awaryjności a jak jesteśmy z dala od domu to jest to duży + | 
|   |   | 
|  11.05.2022, 08:49 | #8 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			To mały turystyk a nie dual. Chba że dual szutrowy
		 | 
|   |   | 
|  11.05.2022, 09:22 | #9 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Przecież to widać że źródłem to tego KTMa jest szosowe moto, odwrotnie od małej CRF.  Widziałem jak po takich drogach wyjątkowo uparci "jechali" na V-Stromach 650. Dać się da ale nie o to chodzi. Z drugiej strony, cały segment "adwenczer" to coraz bardziej SUVy, coraz mniej siermiężne terenówki jak 990ADV np. O ile w motoryzacji na 4 koła SUVów nie lubię, nie uznaję, nie podobają mi się, o tyle od paru lat sam motocyklowymi SUVami jeżdżę - patrz DL650 a obecnie GS1200. I jeżdżę po czarnym lub twardym szutrze.. | 
|   |   | 
|  11.05.2022, 09:24 | #10 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Osobiście bym wziął Hondę. Dla mnie oba te motocykle są zdecydowanie za małe a jestem raczej nikczemnej postury. Na obu siedzę jak na psie. Z tej dwójki Honda ma przewagę 2 garów a KTM jest zdecydowanie lżejszy. Kto co lubi.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Subiektywne porównanie DRZ WRF | zombi | Inne - dyskusja ogólna | 64 | 05.07.2013 22:47 | 
| Honda XR 400, 600, 650 - Porównanie | Olek | Inne - dyskusja ogólna | 46 | 10.04.2013 00:12 |