|
|
#1921 |
|
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Siedlce
Posty: 8
Motocykl: RD03
Online: 8 godz 37 min 31 s
|
No to ja poszedłem na grubo:
- cały amortyzator tylni hyperpro - przód sprężyna + olej hyperpro Koszt 3500pln Wrażenia zdecydowanie bardziej twardo zwłaszcza przód, motocykl zdecydowanie bardziej stabilny. Ciekawostka w przednim zawieszeniu jest tylko jedna sprężyna. |
|
|
|
|
|
#1922 |
![]() |
A w drugą lagę wejdzie sprężyna? Jeśli tak to ja kupię tą Twoją
|
|
|
|
|
|
#1923 |
![]() |
Niezle wrażenie robi taki mod kiedy wartość zawiasu to ponad 10% wartości moto
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#1924 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,939
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 19 min 49 s
|
Cytat:
Wg. mnie jak ktoś ma nadmiar kapusty to mod fajny - tylko czy do wałęsania się ala turystycznego nie wystarczy jednak sama sprężyna. |
|
|
|
|
|
|
#1925 |
![]() |
Wystarczy
|
|
|
|
|
|
#1926 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Tani motocykl to trzeba trochę władować, żeby to miało ręce i nogi. Ja w swojego władowałem już chyba 40% wartości (część to zbędne pierdoły wiadomo) ale nadal nie uważam to za dużo pieniędzy bo mieszczę się w 35 tys, a tyle to już nawet nie kosztowała Yamaha WR250R kiedy 3 lata temu była jeszcze dostępna. Z tego co mi ktoś mówił to na wylocie kosztowała 37-38 tys, a i tak na wstępie trzeba wrzucić handbary, płytę pod silnik etc.
|
|
|
|
|
|
#1927 |
![]() |
Czy da się coś zmotać z crf300 aby gaz nie był 0/1? Jeźdzę beta RR 390, afra 1000 ósemki bez problemu, ciasne kwadraty itp. A na crf300 kuźwa po 30 min odpuściłem bo mnie zmęczyła i dupa wyszła z tego.
|
|
|
|
|
|
#1928 |
![]() |
Czy ty nie masz złych nawyków?
![]() Przecie się da. Patrz Matias i jego rajdy o kropelce. Tyle, że ten mały gaz jest, powiedzmy, .... inny.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#1929 |
![]() |
poczytałem wczoraj internety i ten problem z przygasaniem okazjonalnym jest znany i się zdarza. winna szróbka powietrza wolnych obrotów.
pożywiom na ile to jest problematyczne w dalszej znajomości - silnik wciąż się układa i ma przebiegowo około 600km. Wzw z tym, że było sporo w terenie jeżdżone to myślę, że jest już dotarte. kwestia powyżej wymieniona, że nie można się dogadać... trzeba próbować.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#1930 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
Jedyne co można zrobić to mod ECU. W stanach mają 550performance który eliminuje ten problem i wprowadza sporo ognia do motocykla. Niestety europejska wersja ma całkowicie inne ECU i jedyne co nam zostaje to czekać na kogoś kto to zmodzi lub EJK dla 300L Cytat:
, przypuszczam, że na wszystko wydałem max 35 tys do golasa T7 nadal brakuje co najmniej 10 tys. Kupujac Yamahe czy KTMa nadal pare tysiecy trzeba wywalić, że zrobić moto pod siebie.
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |