|   | 
 | |||||||
| Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  07.03.2022, 21:40 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					Posty: 312
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s |  Co to za rozwiązanie? 
			
			Taka grafika do mnie trafiła z zapytaniem co to za rozwiązanie? Pomożecie?  Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Tylko OFF!!! | 
|   |   | 
|  07.03.2022, 21:47 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2020 Miasto: Garwolin 
					Posty: 116
				 Motocykl: nie AT (ale T) już nie T   Online: 2 tygodni 3 dni 2 godz 47 min 41 s |   
			
			Antynurek, ma zapobiegać nurkowaniu podczas hamowania. Miałem to w CBX 83r. | 
|   |   | 
|  07.03.2022, 21:47 | #3 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Chyba stary system zapobiegający nurkowaniu. Widziałem podobny w Sece. Jak działa nie mam pojęcia.
		 | 
|   |   | 
|  07.03.2022, 21:57 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 792
				 Motocykl: ...............   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 19 min 19 s |   
			
			Pewnie popuszcza heble jak ciśnienie rośnie...
		 | 
|   |   | 
|  07.03.2022, 21:57 | #5 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: P-ń 
					Posty: 583
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 18 min 15 s |   
			
			w teleskopie jest siłownik zasilany płynem hamulcowym podczas hamowania, siłownik kompresuje wstępnie sprężynę przez co przedni zawias się usztywnia przy naciśnięciu hampla
		 | 
|   |   | 
|  07.03.2022, 21:59 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 792
				 Motocykl: ...............   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 19 min 19 s |   | 
|   |   | 
|  07.03.2022, 22:12 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					Posty: 312
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s |   
			
			Dzięki, na was zawsze można liczyć. Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka Schemat  Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Tylko OFF!!! Ostatnio edytowane przez Novy : 10.03.2022 o 08:00 Powód: Połączenie postów | 
|   |   | 
|  08.03.2022, 00:18 | #8 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Ciekawy patent. I ciekawe dlaczego się nie przyjęło? Bo zamysł interesujący. | 
|   |   | 
|  08.03.2022, 02:25 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 848
				 Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 51 min 43 s |   
			
			Mam antynurki w FJ1100 (chyba nieco późniejszy model niż ten na zdjęciach, bo nie ma żeberek chłodzących). Działa. Motocykl nie nurkuje (aż tak bardzo) po naciśnięciu hamulca.  Co do zasady działania wydaje mi się, że antynurek blokuje przepływ oleju po naciśnięciu hamulca, co powoduje utwardzenie zawieszenia. Antynurek ma regulację, którą chyba ustawia się czułość systemu. Piszę chyba... bo ostatni raz bawiłem się tym w 2010r. i później nie zmieniałem. W FJ1200 zrezygnowano z tego. Trudno powierdzieć, czy rozwiązanie się nie przyjeło, czy to zwykłe oszczędności. Pewnie również dodatkowe trudności i koszty w serwisowaniu... FJ1100 w pierwotnych zamierzeniach pretendowała do motocykla sportowego, natormiast FJ1200 to już wybitny turystyk - lokomotywa, która ciągnie w każdych warunkach. Dawno temu czytałem, że w FJ1200 użyto sprężyn progresywnych, więc może to rozwiązanie uznano za bardziej uniwersalne. Faktem jest, że antynurki zniknęły w latach '80. 
				__________________ Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić! | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 21:53 |