|  08.12.2021, 23:37 | #481 | |
| BANDA LUBLIN  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Lublin 
					Posty: 4,109
				 Motocykl: RD04 Przebieg: Kręcony   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 2 min 52 s |   Cytat: 
  Komedia  To ja już zapytam grzecznie, co po Crf 1000? Zdrówka | |
|   |   | 
|  09.12.2021, 10:30 | #482 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2016 
					Posty: 387
				 Motocykl: CRF 1000   Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 46 min 10 s |   
			
			Mirek nie bój żaby, zakup nie był spowodowany wpisami na forum tylko chęcią osobistego i organoleptycznego potwierdzenia rzekomej zajebistości tego motocykla i tym że dobry kolega akurat sprzedawał. Jest afra, jest transalp - pojeździ się podoświadcza i jeden z nich zostanie. Gdybym przy zakupie kierował się wpisami na forum to wiesz ostatnio czytałem że czołgi są zajebiste a jednak jeszcze nie mam he he. Wersja manual.
		 | 
|   |   | 
|  09.12.2021, 14:54 | #483 | 
|  |   
			
			To jest ostatni motocykl nieprzeładowany elektroniką. No może jeszcze mój ATAS, który ma jak na razie dożywocie u mnie   | 
|   |   | 
|  09.12.2021, 21:16 | #484 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
  gdy właściciel starej "dobrej" elektroniki wyciąga z kufra multimetr, żarówkę, rozkłada schemat i szuka szuka po czym dowiaduje się, że aby sprawdzić to i tamto musi rozebrać 1/3 motocykla .... dziękuję za taką dobrą starą prostą elektronikę. Bezpieczniki nie palą się bo mają taki kaprys i wymiana na nowy niczego nie załatwia gdy moto z "nową elektroniką" rozłącza obwód zwarcia sygnalizując to w błędach a po usunięciu problemu obwód sam powraca do właściwej pracy i nie trzeba "1kg" bezpieczników. | |
|   |   | 
|  09.12.2021, 21:34 | #485 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2016 
					Posty: 387
				 Motocykl: CRF 1000   Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 46 min 10 s |   
			
			A oto AT:   | 
|   |   | 
|  09.12.2021, 22:42 | #486 | 
|  |   
			
			Mdxmd, nic złego oprócz tego, że im jej więcej tym więcej jej może się zjebać  Wiem co mówię bo pracuję w firmie gdzie robi się między innymi komputery dla znanych marek  samochodowych  Poza tym wszystko Ok   | 
|   |   | 
|  10.12.2021, 00:01 | #487 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
 Ale wracając do tematu, bardziej zaawansowana elektronika to także linia zasilająca odbiorniki a przełączniki dostępne do użytku kierowcy służą tylko do informowania sterownika co chcemy, więc upraszcza się mocno cała instalacja elektryczna bo nie ma potrzeby prowadzenia obwodów przez przełączniki. Łatwiej można to wszystko zabezpieczyć i dużo łatwiej diagnozować także zalety są... | |
|   |   | 
|  10.12.2021, 12:14 | #488 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  10.12.2021, 13:08 | #489 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Giżycko 
					Posty: 175
				 Motocykl: XRV 750 Africa Twin   Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 10 godz 21 min 57 s |   | 
|   |   | 
|  10.12.2021, 13:54 | #490 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Ładna ładna , jak to Africa, w sumie nie ma brzydkich.   Zazdroszczę 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   |