|
|
#11 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Dwa kroki w tył w porównaniu do CT.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Łódź
Posty: 271
Motocykl: CRF 1100 DCT
Przebieg: 42000
Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 47 min 30 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() |
Cytat:
Jak dla mnie brak: IMU, szprych i przedniego koła 19". Reszta zajebista! Bardzo dużo gratów w cenie, która jest relatywnie niska! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2011
Posty: 68
Motocykl: CRF 1000D DCT
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 2 min 21 s
|
Moim zdaniem ten silnik jest zdecydowanie za słaby na przeloty autostradowe w 2 osoby z kuframi. Moc powinna być zblizona do Yamahy fjr 1300 czy Bmw 1300 gt, czyli minimum te 30/40 koni wiecej...
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Łódź
Posty: 271
Motocykl: CRF 1100 DCT
Przebieg: 42000
Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 47 min 30 s
|
Konrad7005 tylko po co jak na autostradzie masz ograniczenie do 140 km/h? Do 160 to nawet nc750 da radę, więc tu będzie jeszcze zapas. Z tego co widzę to w hondzie ważna jest ekonomia a nie rekordowe parametry. Na ostatnim wyjeździe zrobiłem 8000 km i tylko kilka razy doszedłem do 160, więc wielu motocyklistom to wystarczy, zwłaszcza, że zauważyłem będąc przez ponad miesiąc poza Polską, że człowiek zaczyna spokojniej jeździć jak ma się użerać z Turecką czy Bułgarską policją. Takie czasy.
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() |
Zgadzam się z Konradem. To nie chodzi o prędkość lecz bezpieczeństwo wynikające pośrednik z momentu. Ekonomia nie jest odpowiednim argumentem. Przez kilka lat podróżowałem po szosie K1600 i on palił 5,5 litra więc ten tego.
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() |
Muszel nie o bezpieczeństwo tylko frajdę gdy odkręcasz manetę a tu łupież z łysiny spada.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,612
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s
|
niewątpliwą zaletą tego motocykle będzie lekkość pomimo faktycznej wagi, która będzie jeszcze mniej odczuwalna w NT niż jest to w CRF. Krok fajny ale po ten łańcuch w turystyku?
Poza niższym zawiasem to wygląda to na CRF nawet rama podobna.Co najważniejsze to NT1100 jest b.ładna i dobrze stonowana jak ktoś lub komfort a zawiasy CRF mu są zbędne lub i tak ma lepszy motocykl w teren to będzie spoko. |
|
|
|
|
|
#19 |
![]() |
Fakt, z łysiny
![]()
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Ciutke więcej na temat NT1100:
|
|