| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem 
					
				
				
					Posty: 524
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: słuszny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 godz 26 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A czy mapa będzie się sama przesuwać- mowa o wersji elektrycznej, w tempie zgodnym z dziennym na tripie? Czy będzie on-off na pstryczek elektryczek?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Łęczyca 
					
				
				
					Posty: 220
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 godz 21 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moja , może z lekka uboga i całkiem manualna wersja roadbooka z ostatniej wyprawy. Planuję na przyszłość dorobić elektryczne przewracanie stron i neonowe podświetlenie. 
		
		
		
			Powiem tyle: trafiłem bez pudła. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem 
					
				
				
					Posty: 524
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: słuszny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 godz 26 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mape robi organizator bądź ty sam  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() na tym właśnie na tym polega ze od punktu zwrotu don punktu zwrotu masz podana odległość im więcej prostych tym mniej kratek potrzebujesz do opisania trasy, ja na razie na jakieś 130 km mam około 300 kratek czyli 30 kartek A4 ale każdy może sobie tam wpisać co mu się żywnie podoba  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem 
					
				
				
					Posty: 524
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: słuszny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 godz 26 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kiedyś 70 km tez zrobiłem na 3 kartkach ale zwrotów mniej było wiecej prostych było  
		
		
		
		
		
		
		
	poza tym mi na pyrze się zle nawigowało kratki się mylą   przy szybkiej jeździe  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			pałeł dokończyłeś tego Roadbooka? 
		
		
		
		
		
		
			Interesuje mnie dobór silnika, tzn jaki najlepiej założyć. 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW R1150R Jawa 250 353 `58r  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 Mizerna Kruszynka 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Lusk 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 110 tys 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Bo poznaniaki to oszczedny narod
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Mizerna Kruszynka 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Lusk 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 110 tys 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Palel przemysl jeszcze kwestie:  
		
		
		
		
		
		
			-mocowania przykrywki wygodniej zamiast stosowania srubokreta bylo by zastosowanie gotowych srub z pokretka lub jakims przynajmniej motylkiem. Idealem dla mnie, jest zastosowanie odpowiednio wyprofilowanej szybki w stosunku do obudowy, tak by zatrzaskiwala sie na niej, bez uzycia narzedzi i dodatkowych srubek. -pomysl o uszczelnieniu polaczenia szybka/obudowa -oski na ktore nawinasz papier powinny byc grubsze, mozesz najprosciej zalatwic to np. kawalkiem drewnianego walka drewnianego. Niech nie bedzie za gruby bo to jednak spowoduje zmniejszenie pojemnosci zapisanych informacji. Ponadto zwiekszy to powierzchnie do przyklejenia papieru, bo papier na tak malej srednicy oski lubi sie odklejac, a w tedy dupa bo musisz otwierac i na nowo przewijac i naciagac papier. -papier powinien jakims sposobem byc utrzymywany na swym torze, czy to w postaci duzych podkladek obustronnie nabitych na oske , lub odpowiednio skonstruowanej obudowie. Nie ma szans by po okolo 5-6 stronach (A4) papier nie zaczal isc ukosem. Mozna to czesciowo rozwiazac dodatkowym walkiem naciagowym, a do tego papier powinien przylegac jak najblizej do powierzchni szybki , tak by sie nie wybrzuszal. To wszytko powinno wyeliminowac powyzsze zjawisko. -Te oski przy gornej krawedzi skrzynki powinny byc wyjmowalne bo przewlekanie papieru moze za ktoryms razem doprowadzic do szalu. Oczywiscie jesli juz bedziemy potrzebowali uzywac roadbooka to wiekszosc z nas raczej jezdzi w malych rajdach /imprezach, i nie potrzeba nam jakis wielce skomplikowanych konstrukcji. Niemniej nawet najmniejsza zabawa potrafi sie skonczyc jak nam cos nawala. Odrobina pomyslunku kilka eksperymentow i starannosc wykonania , jest tu podstawa. Zaczalem budowac swoj Roadbook pochwale sie za jakis czas 
				__________________ 
		
		
		
		
	-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			silniczka nie dałem tzn nie  mam czasu się tym zając  
		
		
		
		
		
		
		
	hero te śrubki to zatrzaski ![]() tzn łeb śruby i otwór w poliwęglanie szczelnie jest z uszczelki do okien szczelne często papiery tam wkładam jak do schowka   oski sa oki mam tasma wklejona katyke i jest bez problemowo górne oski moga byc wyjmowane to fakt ps skrzynkę z Alu i poliwęglan dopasowany do niej oddam za 120zł jak ktoś chce mam jeszcze parę sztuk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |