|
|
#451 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Mrągowo
Posty: 266
Motocykl: T7
Online: 3 tygodni 4 dni 51 min 23 s
|
wygląda identycznie. więc obstawiam że tak.
|
|
|
|
|
|
#452 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 109
Motocykl: KTM 1190R
Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s
|
Jak to jest z abs w 990, da się wyłączyć? Ponoć młode roczniki nie miały wcale.
Gdybym miał wybierać jeszcze raz, to właśnie padło by na 990. |
|
|
|
|
|
#453 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,339
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 40 min 39 s
|
|
|
|
|
|
|
#454 |
![]() |
Tak, to 950 z silnikiem 990 na gaźnikach. Stał w Warszawie.
__________________
Jedynka do dołu! |
|
|
|
|
|
#455 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,373
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
Cytat:
Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!!
|
|
|
|
|
|
|
#456 |
![]() |
Wczoraj pierwsze 150km, 80% offem. Ameryki nie odkryję ale tym się nie da jeździć spokojnie. Cały czas kusi żeby odkręcić. Efekt to zakwasy w ramionach od rana no i banan na gębie.
__________________
Jedynka do dołu! |
|
|
|
|
|
#457 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s
|
Widzę, że tablica z mojego miasta
czasami chyba ją słyszałem za oknem ale nie odkryłem jeszcze do kogo należała, ale z tego co widzę to pewnie tylko zarejestrowana u mnie.
|
|
|
|
|
|
#458 |
![]() |
Dokładnie tak, chłopak na codzień mieszka w stolicy.
__________________
Jedynka do dołu! |
|
|
|
|
|
#459 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Klagenfurt
Posty: 126
Motocykl: Lc8 990 adv r
Online: 2 tygodni 3 dni 16 godz 7 min 20 s
|
Pierwszy problem z dzikiem.. Czasem kiepsko hamuje silnikiem. Zauważyłem, że od 3 tys obrotów. Wolne trzyma wtedy ok. 2. Wkurzające i niebezpieczne. TPS?
|
|
|
|
|
|
#460 |
![]() |
Może być TPS lub silniczek krokowy,ale zacznij od sprawdzenia elektryki-kostka od alternatora,plus nad akumulatorem i masa od regulatora napięcia,bezpieczniki pod osłoną silnika.
|
|
|
|