|  03.05.2021, 00:21 | #291 | 
|  |   
			
			Ja tak nie umiem bo ja mam stary motór i on mię poniewiera   Ale są tacy co maja motocykle nowoczesne i niemal takie same jak monsieur Bou - ja jestem przekonany, ze po majowce wrzuca jakieś piękne filmy       
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 07:58 | #292 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			Szczerze podziwiam tych wszystkich rowerowych i trialowych skakaczy   Mój błędnik nie wytrzymuje już jak tylko oglądam takie filmiki   
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 12:27 | #293 | 
|  |   
			
			z własnego, bolesnego, doświadczenia powiem, że niestety można się srogo jebnąć   i to w tym wszystkim jest najgorsze. niby prędkości niewielkie ale strzał w podnóżek czy silnik przy próbie podparcia się itd jest bolesny jak choliera. moja nowa rezolucja to ochraniacze. narazie na triala nie patrzę... m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 12:40 | #294 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Na wszystkim można się jebnąć. Trial tu nie jest wyjątkiem.
		 | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 12:45 | #295 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  03.05.2021, 14:37 | #296 | 
|  |   
			
			Owszem tak jest. Poczucie równowagi, balans ciałem a przede wszystkim pozwalanie jechać motocyklowi gdzie chce a nie walka z nim - chodzi o pozbycie się sztywności przy jeździe w terenie.  To wszystko zyskałem. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 15:16 | #297 | 
|  |   
			
			A na jednym kole to łatwiej czy trudniej niż na enduro/krosie?
		 | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 15:17 | #298 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Łatwiej. Większość manewrów jest z kołem w górze.
		 | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 15:46 | #299 | 
|  |   
			
			ja nie wiem czy łatwiej czy trudniej - wciąż nie umiem robić dłuuuuugich wheelie, ale zdecydowanie łatwiej podbić koło przed przeszkodą. to wchodzi również w krew w przypadku cięższych sprzętów bo technika jest ta sama.  wcześniej zupełnie tego nie umiałem. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  03.05.2021, 22:04 | #300 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 50 min 4 s |   
			
			Z tym podnoszeniem koła to się  nie zgodzę.  Na typowym liściu to łatwizna w porównaniu do triala. Ot siedzę sobie trochę bardziej z tyłu ale nadal wygodnie. Zamykam i dodaje gazu (na małej pojemności dodatkowo strzał że sprzęgła) i koło samo idzie do góry. A na trialu? Pożal się Borze.... nie ma na czym usiąść, tylne koło każą dociążać, przedniego nie ciągnąć no i na dodatek o tylnym hamulcu trzeba pamiętać.... Gimnastyki co nie miara i spocić się można. Gorąco polecam   
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   |