|  | #261 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2012 Miasto: Wrocław 
					Posty: 885
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s | Cytat: 
 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | |
|  |   | 
|  | #262 | 
|  | 
			
			W zakręty się wali jak jest mało powietrza z przodu. Kiedyś mało nie wy..bałem na zakręcie na szosowym moto z tego powodu. Sprawdź czy to to.
		 | 
|  |   | 
|  | #263 | 
| Zarejestrowany: Mar 2021 Miasto: Siedlce 
					Posty: 8
				 Motocykl: RD03   Online: 8 godz 37 min 31 s | 
			
			idę sprawdzić do garażu    | 
|  |   | 
|  | #264 | 
|  | 
			
			4,4l   ? 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|  |   | 
|  | #265 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 127
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s | 
			
			Ja w gorącej wodzie kąpany byłem i w listopadzie 2020 wziąłem 250L. Bo nie było jednoznacznie wiadomo czy będzie 300L.  Zdążyłem 350km nawinąć i zima naszła. Teraz tak troszku no wiecie ......:-) mam jakby wyrzuty sumienia, dlatego czekam z niecierpliwością jak dwóch kierowników się spotka 250/300 i ładny filmik sklecą : waga, wysokość siodła, prześwit, spalanie, obr.silnika na poszczególnych biegach , jakiś wspólny start na przyspieszenie , no i porównania typu ten sam podjazd, ten sam odcinek piaszczysty itd.  Kolega pisze 4,4l/100km . Mi wychodziło 3,6l/100km po lasach ale ja do pierwszego przeglądu nie odkręcam. Zawiecha na moje 93kg bez zastrzeżeń. Odczucia jak na Trampku XL600, tyle że 60kg mniej . Poprzednie LC4 640 waliło po łapach przy normalnej jeździe i wężykowanie przy wysokich prędkościach. Kierownica zdecydowanie za nisko , mam 180cm. Przywiązałem linke z ciężarkiem na końcu manety, moto na podnośniku. Odchylałem kiere od siebie do momentu aż ciężarek będzie najwyżej posadzki. Pomogło , ale i tak podwyższenie bedzie zrobione. Biegi pierwsze dwa za długie, na turystykę leśną także będą zębatki 13/42. Na razie ok. Wiadomo mocy powinno być 35KM , tym bardziej ciekawi mnie te 300L 27KM lepszy moment i ta krótsza niby skrzynia. Z kolei wyższy prześwit i wyższy środek ciężkości może być na minus. A i bardzo mi brakuje wyświetlacza zapiętego biegu. Miałem wiele moto i nigdy tego nie potrzebowałem , ale w 250L już zdążyłem zauważyć że czegoś takiego brakuje | 
|  |   | 
|  | #266 | 
| Zarejestrowany: Mar 2021 Miasto: Siedlce 
					Posty: 8
				 Motocykl: RD03   Online: 8 godz 37 min 31 s | Ostatnio edytowane przez Novy : 14.03.2021 o 22:29 Powód: Obróciłem zdjęcie | 
|  |   | 
|  | #267 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: okolice Warszawy 
					Posty: 1,446
				 Motocykl: CRF250L * T7   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 50 min 55 s | 
			
			Oooo, wyświetlacz biegów       | 
|  |   | 
|  | #268 | |
|  | Cytat: 
 Pozdr rr 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | |
|  |   | 
|  | #269 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 127
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s | 
			
			
I tak chcę zainwestować w podniesienie kiery. Nie wiem czy oto CI chodzi ale klamki sprzęgła i hamulca ustawiłem sobie tak jak łapa naturalnie  leży na manecie. Paluszkiem łapie. Klamki troszkę nisko leżą , a listki Acerbisa jakby troszkę je odsłaniają , ale od dołu więc jest ok. Generalnie Honda jako marka to kojarzy mi się z ergonomią, a każde moto do tej pory leżało na mnie jak "ulał". :-) . Ale CRF250L niestety moim zdaniem  ma problem z tym , że siedzi się za blisko kiery i kiera jest za nisko. Tak czy owak inne marki nie mają NIC.
		 Ostatnio edytowane przez jtd : 15.03.2021 o 10:24 | 
|  |   | 
|  | #270 | 
|  | 
			
			
Warto/nie warto to subiektywna ocena. Gdyby była jakaś zmiana w roku modelowym, to pewnie warto. Ale tu mówimy o dokładnie tym samym modelu.  Zawłaszcza że rocznik produkcji w przypadku motocykla to nie to samo co w przypadku samochodu. Dawno wyleczyłem się z patrzenia na rok produkcji. Kupuje stan pojazdu, historię serwisową - bo to redukuje realne ryzyko kupienia szajsu. Sam rocznik nic nie znaczy. Więc, w mojej opinii, nie warto    
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|  |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |