|  13.03.2021, 10:42 | #251 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			No nie wiem. Ja bym się wcale nie zabierał za wkładanie 500 do ramy 250L. Ona sie gnie w oczach niemal. Byle dzwon i rama przy podnóżkach się wygina. Piec niby nie jest wiele cięższy ale inne całkiem obciążenia będą. Wydaje mi się ze rama z wersji enduro byłaby lepsza a do tego mamy w komplecie dobry zawias. Tylko o taką ramę z papierami ciężko.
		 | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 10:53 | #252 | 
|  |   
			
			Taka Przerobka to jest rzeźba.  Takie podnóżki tez trzeba wzmocnić. Przy całej robocie to jest małe piwo. M 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 12:32 | #253 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 127
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s |   
			
			
 Serio tak się gnie ? Czy ktoś piznął porządnie i się wgięła trochę, co zresztą jest lepsze niż złamanie. Nigdzie takiego problemu nie wyczytałem tylko jeden w PL. A 0d 2012r trochę tego śmiga po świecie, szczególnie w USA
		 | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 12:58 | #254 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Tak na serio to miałem do czynienia z 5 sztukami CRF250L. Sztuka kolegi @sudden chyba wolna od pogiętej ramy. Juras na Kaukazie poobijał swoją okrutnie i nic się nie pogięło. 2 sztuki, które oglądaliśmy przez zakupem miały pogięte ramy w okolicach podnóżków a nie były po dzwonach. Nie kupiliśmy bo Jurek zdecydował że woli jednak kupić nówkę. Ostatnia sztuka to kolegi @piotrektt i jego akurat możesz sam zapytać jak dokonał pogięcia ramy bo miał CRF od nowości. Nie sądzę żeby jakaś gigantyczna siła do tego była użyta. Statystycznie 3 na 5 miało ramę zgiętą w tym samym miejscu. 2 sztuki po lewej a jedna po prawej stronie.
		 | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 13:54 | #255 | 
|  |   
			
			Moja L-ka miała nalatane ponad 40 tysięcy i ramę miała prostą. Przynajmniej ani ja, ani nikt z otoczenia nie zauważył aby była pogięta.  Poza tym, to nie jest przecież jakiś super sport. Co się pogięło, można odpogiąć  I tu wracają wspomnienia, jak w młodości latałem Simsonem S51 Enduro i nie było fajnej wycieczki, żeby nie trzeba było prostować podnóżków po glebach   | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 14:31 | #256 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Ta rama jest po prostu miękka. To nie jest mój wymysł. Poczytajcie w necie.     Trzeba też uważać na te pół chłodnicy. Warto się pokusić o takie wzmocnienie bo Jurka upadła na bok i to wcale nie jakimś mega impetem i mocowanie się oberwało. | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 16:10 | #257 | 
|  |   
			
			Odebrałem dziś papiery do rejestracji CRF300L. Marcowa dostawa wyprzedana, nie  wystawiają nawet nic na salon do pokazania. Dostawa kwietniowa - będzie parę sztuk z produkcji 2020 w cenie 23 KPLN. Jak ktoś się zastanawia to dzwońcie na Malowniczą w W-wie. Powołać się na FAT. Potem już tylko regularna cena 24.200 za produkcję 2021.
		 
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 16:41 | #258 | 
|  |   
			
			Warto za rocznik dopłacić 1200
		 | 
|   |   | 
|  13.03.2021, 17:47 | #259 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2018 
					Posty: 88
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 3 dni 19 godz 30 min 26 s |   
			
			Moim zdaniem nie warto, bo to moto docelowo i tak do przeróbki np. zawieszenia, zostaje 1200 zł za które masz prawie amor na tył np. YSS. Nie ważę tyle co Taj, więc to pozycja obowiązkowa. A tak naprawdę kupując takie moto wiązałbym się świadomie na dłuższy czas, znając jego ograniczenia i wady, więc sprzedaż za dwa trzy lata nie wchodziła by w grę, więc rocznik bez znaczenia. A tak z innej beczki, mam fazę teraz na Rally, he,he, bo po wyrzuceniu i obcięciu dolnych owiewek, dodaniu płyty pod silnik wygląda bardziej kozacko moim zdaniem, tylko te 5 koła dopłaty to sporo. No i byłoby prawdziwe Szwenduro z owiewką ala rajd Paryż -Dakar. | 
|   |   | 
|  14.03.2021, 19:45 | #260 | 
| Zarejestrowany: Mar 2021 Miasto: Siedlce 
					Posty: 8
				 Motocykl: RD03   Online: 8 godz 37 min 31 s |   
			
			Salon hondy zrobił mi niespodziankę i dostarczył motko w sobotę więc co miałem zrobić zacząłem ją docierać. Z uwagi, że moje doświadczenie w terenie jest na razie znikome nigdy nie miałem tak lekkiego sprzętu na oponach kostkowych oto moje spostrzeżenia z 110 kilometrów. - z uwagi że jestem klocem 94kg zawieszenie wydaje się niesamowici miękkie czuje się jak na kanapie w salonie. Chyba należy schudnąć - pojechałem w teren - żwirownie oraz rozlewiska zaskoczyła nie lekkość motocykla i niesamowita trakcja opon. Tam gdzie koło gs kloca ucieka honda jedzie jak wryta w teren. - moc silnika nie powala ale daje radę w terenie nie odczułem żeby mi brakowało ale pewnie jak poziom umiejętności pójdzie w górę to zmienię zębatkę z przodu. - pozycja man 183 cm wzrostu kierownica zdecydowanie za nisko - szósty bieg jest zdecydowanie nadbiegiem przelotowy reszta krótka - spalanie 4,4l /100km - zaskoczenie z uwagi na niską masę wirującą w silniku (efekt żyroskopu) motek szybko wali się na boki na rondach. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |