|  26.02.2021, 15:47 | #271 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Ale 1290 łagodniej oddaje chyba niż 990, przynajmniej do tych 7-8 tys
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2021, 18:01 | #272 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
Czy ja wiem, nie tyle lagodnie co mniej ''zero jedynkowo'' Mialem okazje kiedys zejsc z 1190 wsiasc na 990 , przejechac paenascie km i wrocic na 1190. Przy odkrecaniu 990 jechalo, ot tak po prostu. Jak juz wczesniej Tommi wspomnial wysztko jest kwestia perspektywy.
		 | 
|   | 
|  26.02.2021, 18:40 | #273 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |  KTM 1290 Super Adventure R 
			
			Elektronika 1290 łagodzi na pewno, zwłaszcza w pakiecie z kontrola mocy czyli MSR i MTC
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2021, 20:25 | #274 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   
			
			Elektronika może łagodzić ale są przecież różne tryby. Mi się podoba to, ze mogę przywalić z garści, biegi pociągnąć do góry QSem i koło tylne nie zerwie przyczepności a przednie się nie uniesie. To działa w 790 idealnie. W 1290 pewnie jeszcze lepiej.
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2021, 20:31 | #275 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			W 1290 z garści zawsze podnosi koło hehe
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2021, 21:51 | #276 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   | 
|   |   | 
|  26.02.2021, 22:44 | #277 | 
| Administrator  |   
			
			Tommi, no cóż nie myślałem to takim zestawieniu jak na zdjęciu czyli 03 i kat. Ale dzięki , ciekawe porównanie. Miałem na myśli starego i nowego kata i róžnice między nimi. Co do jazdy to dawno temu kawałek 950 jechałem ale tak mało że nic nie pamiętam. Ale bardzo chętnie się zapoznam   
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  27.02.2021, 00:53 | #278 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   
			
			
790 vs 1290 to Durex.. już lepiej idzie 690 niż Durex. Wrażenie z jazdy na czarnym..:/  Na testy przyjechałem 1290 więc może też stąd takie wrażenie. Tak czy inaczej nie lubię gumek więc bym stawiał bardziej na 690 który prowadzi się jak EXC 450/500 a fun mega.
		 
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | 
|   |   | 
|  27.02.2021, 11:42 | #279 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			690 ma 40 kg nadwagi do exc. Nie prowadzą sie tak samo 😉.
		 | 
|   |   | 
|  27.02.2021, 12:43 | #280 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   Cytat: 
  . | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |